در رسانه| دومین مرکز مثبت زندگی رزن افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار رزن، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رزن، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس اداره بهزیستی رزن و کارشناسان توانبخشی و فرهنگی بهزیستی دومین مرکز مثبت زندگی در شهرستان رزن افتتاح شد.

به گزارش فردای همدان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت: با توجه به اینکه بهزیستی یکی از سازمانهای خدمت رسان است در سالهای اخیر تلاش شده بخشی از خدمات را به بخش غیر دولتی واگذار کند که مراکز مثبت زندگی جز همین مراکز هستند.

رضایی ادامه داد: در این مراکز چندین نیرو حرفه ای و تخصصی شامل روانشناس، مشاور و مددکار با رشته تحصیلی مرتبط مشغول به کار می شوند و با واگذاری پرونده ها از بخش دولتی تمام خدماتی که این مرکز ارائه می دهند دربستر الکترونیک به مردم و جامعه هدف خدمات ارائه می شود.

در ادامه این مراسم مدیر مرکز مثبت زندگی نسبت به معرفی مرکز و طرح مسائل و مشکلات موجود و چالشهای فراروی مراکز زندگی پرداختند.

در ادامه نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از مجموعه‌ بهزیستی قول مساعدت در خصوص بررسی در جهت برطرف نمودن این چالشها را دادند.

در رسانه| دومین مرکز مثبت زندگی رزن افتتاح شد

کد خبر 116346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد